Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne GTS смени 8-цилиндровия мотор

05.11.2014 13:15
Туит

Вместо него под капака е монтиран агрегатът 3,6 V6 битурбо

Обновеният наскоро Cayenne както по отношение на дизайна, така и в техническо отношение нямаше да е пълен без появата на нова версия на Porsche Cayenne GTS. И тук промяната е достатъчно сериозна: атмосферният осемцилиндров  4,8 е подал оставка. Вместо него под капака е монтиран агрегатът 3,6 V6 битурбо. Той развива 440 к.с., или с 20 коня повече, отколкото доработения осемцилиндров GTS и новия Cayenne S, имащ същия шестцилиндровия мотор, но с други настройки. Максималният въртящ момент е скочил. Сега той е равен на 600 Нм (с 85 Нм повече от предшественика, и с 50 Нм повече от S версията).

Предната част на GTS е оформена като при версията Turbo. Автомобилът има големи въздухозаборници и аеродинамичен пакет Sport Design с увеличени колесни арки. На предните врати се появяват черни букви GTS. Черни са и останалите надписи по каросерията.

Обновеният GTS притежава адаптивни амортисьори PASM. Окачването има два варианта по избор: със стоманени пружини (така клиренсът е с 24 по-нисък в сравнение с актуалния Cayenne) или опционално пневматично окачване (с 20 мм по-ниско от стандартния). В „базовото” оборудване  спирачните механизми са от Cayenne Turbo с 390-милиметрови дискове на предния мост и 358-миллиметрови отзад.

Обновеният Cayenne GTS ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 сек и за 5,1 сек  с пакет Sport Chrono. Това е с 0,5 и 0,6 сек по-малко, отколкото предишната вресия. Максималната скорост е 262 км/ч. Смяната на задвижващия агрегат е довела не само до увеличаване на мощността. Средният разход на гориво е намален от 10,7 на 9,8 л/100 км.

Както и по-рано, при Cayenne GTS стандартни са спортните седалки с кожа и алкантара, с надписи GTS на подглавниците, контрастни кантове и  предпазни колани в същия цвят.

Едновременно с версията GTS компанията представи и обновен базов Cayenne с шестцилиндров  3,6  с мощност 300 к.с.и нова осемстепенна автоматична трансмисия Tiptronic S. Сега базовият Cayenne достига 100 км/ч за 7,7 сек (7,6 с пакет Sport Chrono) – или с 0,2 сек по-бърз от досегашния. Автомобилът е получил система start/stop и обновена система за контрол на температурния режим на мотора. Това ще доведе до намаляване на средния разход на гориво с 0,7 л/100 км (до 9,2 л/100 км).


Коментари
comments powered by Disqus