Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne: Три подаръка за новата моделна година

20.04.2011 10:37 2
2
2571888173
Туит

Porsche ще посрещне новата моделна година с ревизия на три от моторите на Cayenne. Panamera също ще се възползва от промените в силовия тракт на SUV модела.

Започваме с Cayenne Diesel, защото благодарение на трилитровия V6 той получава прозвището „най-икономичният Cayenne, който отделя най-малко въглеродни диокиси“. Работният обем на двигателя не е променян, но са модифицирани турбокомпресорите, инжекторите, коляновият вал, оптимизирана е системата за температурен мениджмънт, намалено е вътрешното триене, в резултат на което максималната мощност е нараснала с 5 к.с. до 245, а разходът е сведен до 7,2 литра за 100 километра пробег. Всичко това се отразява положително и върху динамиката – ускорението от 0 до 100 км/ч, например, вече се изпълнява за 7,6 секунди при 7,8 в предишната версия.

Промени има и при Cayenne S Hybrid, но те са свързани главно с начина на функциониране на хибридната система. Преди „зеленият“ представител във фамилията Cayenne можеше да се движи и да маневрира изцяло на електричество единствено при положение че работната температура на силовия тракт е достигнала определени нива. Сега това е възможно директно при студен старт, което безспорно се отразява върху екологичния му статус.

За моделната 2012 г. Cayenne Turbo, както и Panamera Turbo, ще се сдобият с нов силов пакет, който попада в списъка с Porsche Exclusive опциите. Двата нови компресора с турбини, изработени от алуминий и титан, както и оптимизираният мениджмънт на двигателя с лекота добавят към стандартните 500 к.с. нови 40. Максималният въртящ момент пък скача до 750 Нм, а ускорението от 0 до 100 км/ч – до 4,6 секунди. Въпреки тези промени разходът остава непроменен, като според официалните данни той е в рамките на 11,5 литра за 100 км пробег.

Инженерите от Цюфенхаузен не са се ограничили само до оптимизацията на силовия тракт. Охлаждането на спирачната система е подобрено, а опционалните карбон-керамични дискове за предната ос вече са с диаметър от 420 мм. Успоредно с тях Porsche предлага и нестандартната сгъваема 20-цолова резервна гума. В пакета Porsche Exclusive може да откриете още решени в черно биксенонови челни светлини, затъмнени LED стопове и някои стилистични промени в интериора.

Коментари

Група говедовъди
Ми така шее... кат праиш от осата хипопотам

Батето
И със самолетни двигатели да го направят, пак изглежда като китайски кич.

comments powered by Disqus