Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayman R: Responsive, refined, racy

17.11.2010 12:10
Туит

Преди седмица Porsche обяви, че ще участва на автосалона в Лос Анджелис с нов модел, оборудван с централноразположен двигател. Както предположихме още тогава, става въпрос за по-лека и по-мощна версия на Cayman.

„R е за responsive (такъв, който веднага отговаря на изискванията, в случая на водача), R е за refined (изтънчен), но R е най-вече за racy (състезателен)“. Това гласи официалният пресрилийз на Porsche за Cayman R, като в случая PR специалистите от Цюфенхаузен са напълно прави, защото новият модел е с 55 кг по-лек и с 10 к.с. по-мощен от Cayman S.

 

 

Сърцето на Cayman R e познатият 3,4-литров боксер, който след съответната намеса вече генерира 330 к.с. В стандартната конфигурация за модела той е комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия, което прави възможно ускорението от 0 до 100 км/ч за 5.0 секунди. Седемстепенната PDK, която се предлага като опция, оптимизира този резултат до 4,9 секунди. Но това не е всичко! Porsche e подготвила за по-заможните си клиенти и пакета Sport Chrono, при който класическият спринт се изпълнява за 4,7 секунди.

При версията с механична трансмисия новият Cayman R постига максимална скорост от 282 км/ч (280 км/ч с PDK), но въпреки това средният разход е под 10 литра за 100 км пробег, а именно 9,7 л за стандартната скоростна кутия и 9,3 литра за тази с два съединителя. Това е възможно не само с прецизното настройване на двигателя, но и в резултат на сериозната диета, на която е бил подложен двуместният модел.

Общата маса на Cayman R е 1295 кг благодарение на повсеместното използване на олекотени материали. 19-цоловите колела например тежат само 40 кг (най-леките въобще за сериен модел на Porsche), а класическият оловен акумулатор може да бъде заместен от литиево-йонната батерия като при 911 GT3/GT3 RS и Boxster Spyder.

Останалите промени по модела засягат 20 мм по-ниското окачване, фиксираното задно крило, черните огледала и панели на фаровете и надписите Porsche над страничните прагове.

Продажбите на Cayman R стартират през февруари догодина. Цената за Германия е 69 830 евро с включен ДДС.

Коментари
comments powered by Disqus