При този питстоп швабите рестилизират двата модела и инсталират под ламарините нови двигатели плюс директна трансмисия PDK. За пръв път ще ги видим на живо на изложението в Лос Анджелис (21-30 ноември).
Преработени са най-вече двата края на каросерията. Предниците на двата модела се различават по формата на въздухозаборниците, докато в задната част изпъкват различия в аеродинамиката на престилката. Фаровете за мъгла вече са серийни – в Boxter те са правоъгълни, а при Cayman заоблени.2,7-литровият агрегат с мощност 245 к. с. отстъпва място на нов 2,9-литров боксер, генериращ 265 „коня”. 3,4-литровият мотор пък вече впряга 310 (вместо 295) конски сили в Boxter S и 320 в Cayman S. Ускорението от 0 до 100 км/ч се осъществява от 5,9 за най-бавния до 4,9 секунди за най-бързия вариант на моделната линия.
Tiptronic S отпада за сметка на трансмисията с два съединителя PDK, която спестява 0,1 секунди в класическия спринт в сравнение със стандартната 6-степенна механична предавателна кутия. Иновативната PDK позволява среден разход на гориво около девет литра.
Ходовата част на Boxter и Cayman е настроена наново, за кормилната уредба също се говори, че ще има какво да покаже. Колелата вече са по-широки, за да подслонят по-устойчивите спирачки на предните колела. С нетърпение очакваме първите тестове на двете усъвършенствани разновидности.
boxter_s
Нямам търпение кога ще побликувате тест на новият бокстер s