Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera без боксеров двигател

06.01.2009 14:00
Туит

Четиривратият спортист от Щутгарт-Цуфенхаузен ще бъде представен на автосалона в Шанхай през април, а не на изложението в Женева месец по-рано, както се смяташе досега.

Под капака на Panamera ще работят единствено V-образни 6 и 8-цилиндрови двигатели с директно впръскване на горивото и мощност от 300 до 500 к. с. В края на лятото, когато започват продажбите, моделът ще може да бъде закупен с 8-цилиндров атмосферен или битурбомотор, куплиран с механична 6-степенна трансмисия или директна предавателна кутия PDK със седем степени.

Задвижващи ще бъдат задните колела, топмоделът обаче, оборудван с Porsche Traction Management, ще разчита на двойно предаване. Освен конвенционално стоманено окачване, Panamera ще предлага и абсолютно ново адаптивно пневматично окачване. Последното позволява оптимизиране на аеродинамиката и понижаване разхода на гориво.

Предвидена е също така система за компенсиране страничния наклон на каросерията в завои, наречена Porsche Dynamic Chassis Control. PDCC повишава и стабилността при движение по права линия при наличие на неравности по пътното платно.

Коментари
comments powered by Disqus