Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera GTS: Малко, но от сърце

17.11.2011 11:59
Туит

И Porsche не пропусна възможността да запише участие на автомобилния салон в Лос Анджелис. Дебютът е за GTS версията на Panamera, която може да се похвали с 30 к.с. повече спрямо стандартния модел с атмосферен V8.

„Повече мощност и подобрени спирачки, намален с 10 мм клиренс и специално настроено шаси с пневматично окачване и PASM са основните технически модификации, които дават на Panamera възможността да се изявява добре на писта, без да се жертва практичността“, гласи официалното съобщение от Цюфенхаузен за новия модел, който ще попълни гамата на Panamera.

Започваме от 4,8-литровия атмосферен двигател. Максималната мощност при Panamera S и 4S е 400 к.с., но след съответните модификации тя достига 430 к.с. при 6700 об./мин. Въртящият момент също усеща благотворното въздействие от Цюфенхаузен под формата на допълнителни 20 Нм, което означава пикова стойност от 520.

Тези промени едва ли щяха да дадат някаква съществена разлика в динамичните характеристики на модела, ако не бяха PDK трансмисията, двойното предаване и Sport Chrono пакетът, който е част от серийното оборудване на Panamera GTS. С тяхна помощ тежащият 1920 кг автомобил ускорява от място до 100 км/ч за по-малко от 4,5 секунди при максимална скорост от 288 км/ч. Същевременно средният разход остава под 11 литра, като при специалните за модела гуми с ниско съпротивление на търкаляне може да бъде сведен до 10,7.

Стандартно за GTS е и адаптивното пневматично окачване, което е свалено с 10 мм по-близо до асфалта спрямо Panamera S и 4S, а към него инженерите от Цюфенхаузен добавят Porsche Dynamic Chassis Control системата с активни стабилизиращи щанги, електронно контролирания диференциал и Porsche Torque Vectoring Plus. Задните колела, които по подобие на предните са с размер от 19 цола, контактуват с главините посредством допълнителен 5-милиметров фланец, за да бъде увеличена следата. Спирачната система пък е заимствана от Turbo.

Визуалните промени засягат предната броня, която заедно с новия спойлер е заимствана от Turbo, ксеноновите челни светлини и кожения салон, комбиниран с апликации от алкантара и нови спортни седалки.

Panamera GTS ще се появи на пазара през февруари догодина при базова цена от 116 716 евро в Германия.

Коментари
comments powered by Disqus