Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera Hybrid: Очаквайте!

27.07.2010 14:49
Туит

Porsche обяви официално, че Panamera ще се сдобие с хибридната версия на Cayenne S Hybrid. Моделът ще се появи на пазара догодина.

Хибридната система на Cayenne от своя страна е заимствана от новия VW Touareg, което едва ли е изненада с оглед на факта, че и двете марки са под шапката на VW Group. Тя използва трилитровия V6 TSI (333 к.с.) и електромотор (34 кВт). Комбинираната мощност на силовия тракт е 380 к.с., а максималният въртящ момент достига 580 Нм още при 1000 об./мин. Въпреки впечатляващите динамични характеристики средният разход при Cayenne остава в границите на 8,2 литра, а емисиите CO2 са под 200 г/км (193 г/км), като Panamera няма да се отличава съществено по тези показатели.

Паралелната конфигурация на хибридната система и специалният съединител, който свързва и съответно разделя напълно електромотора и двигателя с вътрешно горене, позволяват превключването между изцяло електрически, стандартен и комбиниран режим да става неусетно. При първия автомобилът може да се движи, без да отделя вредни емисии и то със скорост около 60 км/ч.

При нужда от повече динамика електромоторът функционира успоредно с двигателя с вътрешно горене, а когато не е необходимо по-нататъшно ускорение (при скорост над 156 км/ч), трилитровият V6 се отделя напълно от силовото предаване, за да не прилага допълнително съпротивление върху задвижващия тракт.

Коментари
comments powered by Disqus