Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera: На модния подиум

22.06.2009 09:32
Туит

Все повече се приближаваме към пазарната премиера на най-очаквания нов автомобил тази година – Porsche Panamera. За да поддържат интереса към четиривратия седан, които ще се появи при дилърите на марката през есента, от Цуфенхаузен публикуват нови официални снимки на модела.

Каросерията на автомобила има дължина от 4,97 метра, широчината и е 1,93 м, а междуосното разстояние възлиза на 2,92 м. Базовата му версия ще бъде задвижвана от 3,6-литровия V6 с мощност 300 к. с., който се вихри под капака на Cayenne. Изпълненията S и 4S от друга страна ще бъдат оборудвани с 4,8-литров V8, генериращ 400 к. с. Топмоделът Panamera Turbo ще заложи на двойно принудително пълнене, което ще отприщи 500 "коня".

Системата за задвижване на четирите колела с електронни ламелни блокажи е заимствана от актуалния 911. Скоростната кутия е шестстепенна механична. Ходовата част ще бъде подкрепяна от въздушно окачване с адаптивни амортисьори и активни стабилизатори. Серийна за всички варианти старт-стоп система се опитва да потисне жаждата на нескромните V8-агрегати.

Интериорът на четиривратото купе, в който са разположени четири седалки с интегрирани подглавници, е типично спортен. Централната конзола, "излегнала" се по дължината на целия салон, напомня за ексклузивния Carrera GT.

Вместо дизелов вариант през 2011 година швабите ще предложат хибридно изпълнение с обща производителност от 350 конски сили. В пода на неговата каросерия ще бъдат поместени електромотор (50 к. с.) и акумулаторни батерии, разработени съвместно с Audi и VW.

Коментари
comments powered by Disqus