Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera: Need To Activate

01.09.2008 10:53
Туит
Porsche Panamera: Need To Activate

През пролетта на 2009 година швабите ще пуснат на пазара първата си четириврата лимузина - моделът Panamera ще дебютира през месец март.

Под капака на луксозния седан ще работи 3,6-литровият V6 на Volkswagen, генериращ 300 к. с., или 4,8-литровият V8 от Cayenne с производителност от 400 или 500 "коня". Porsche ще се опита да понижи разхода на гориво с 20%, за което ще допринесат по-ниското челно съпротивление, редуцираното с 400 кг тегло, както и намаленото ниво на оборотите при една и съща скорост на движение. Важна роля тук ще играе и серийната директна трансмисия PDK на компанията ZF.

Първенец в пестенето ще бъде планираният за 2011 година V6-хибрид с мощност от 350 конски сили, който ще харчи под девет литра. В пода на неговия багажник ще бъде разположен електромотор (50 к. с.) и никел-металхидриден акумулатор, разработен съвместно с Audi и VW. Системата за задвижване на четирите колела с електронни ламелни блокажи ще бъде заимствана от актуалния 911. Ходовата част пък ще бъде подкрепяна от въздушно окачване с адаптивни амортисьори и активни стабилизатори.

Най-изгодната версия на Panamera вероятно ще се продава за около 80 хил. евро.

Коментари
comments powered by Disqus