Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera: Пестене на ток

21.06.2010 09:57
Туит

Porsche ще предлага стандартно Panamera V8 със система за рекуперация на спирачната енергия от месец август.

Принципът на работа на новата технология е, че енергията, отделяна при спиране, ще се използва за зареждането на акумулатора. Същевременно натоварването върху алтернатора ще бъде минимално при ускорение, което автоматично означава и по-ефективна работа на двигателя с вътрешно горене заради по-ниското съпротивление на периферните устройства.

По предварителни изчисления системата за рекуперация на спирачната енергия ще намали средния разход приблизително със 0,7 литра за 100 километра пробег. Ако е оборудван с новите 19-цолови гуми с ниско съпротивление на търкаляне, Turbo ще се нуждае от 11,3 литра срещу 12,2 за настоящата версия. За Panamera S (10,3 л) и 4S (10,6 л) икономията е приблизително 0,5 литра.

От Porsche обявиха още, че са оптимизирали старт/стоп системата като част от промените за моделната 2011 г. и времето за реакция при нея е намалено допълнително.

Коментари
comments powered by Disqus