Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera S Hybrid: 6,8 литра за 380 к.с.

16.02.2011 11:44 1
1
2571886876
Туит

Porsche Panamera S Hybrid е най-икономичният модел, произвеждан някога от компанията със своите 6,8 литра разход за 100 км/пробег. Същевременно комбинираната максимална мощност на силовия тракт достига 380 к.с.

Както и предположихме в началото на тази седмица, хибридът, който Porsche обяви, че ще представи на автосалона в Женева, е четириместното купе Panamera. Потвърди се и другата ни хипотеза – че той ще получи силовия тракт на Cayenne Hybrid. Не сме и очаквали обаче, че от Цюфенхаузен ще реализират среден разход от 6,8 литра при емисии CO2 от 159 г/км. Това е възможно на първо място благодарение на комбинираното задвижване, но и с помощта на новите гуми на Michelin с ниско съпротивление на търкаляне. Те са произведени специално за Panamera и се предлагат като опция. Със стандартните гуми разходът достига 7,1 литра при 167 г/км емисии CO2.

 

 

Хибридната система на Cayenne и Panamera използва трилитровия V6 TSI (333 к.с.) на VW и електромотор (34 кВт). Комбинираната мощност на силовия тракт е 380 к.с., като максималният въртящ момент достига 580 Нм още при 1000 об./мин. Батерията е никел-метал хидридна,а трансмисията е осемстепенната Tiptronic S.

Паралелната конфигурация на хибирдната система и специалният съединител, който свързва и съответно разделя напълно електромотора и двигателя с вътрешно горене, позволяват превключването между изцяло електрически, стандартен и комбиниран режим да става неусетно. При първия Panamera S Hybrid може да измине до 2 километра, без да отделя никакви вредни емисии и то със скорост до 85 км/ч.

При нужда от повече динамика електромоторът функционира успоредно с двигателя с вътрешно горене, а когато не е необходимо по-нататъшно ускорение при скорост до 165 км/ч, трилитровият V6 се отделя напълно от силовото предаване, за да не прилага допълнително съпротивление върху системата.

Стандартното оборудване на Panamera S Hybrid е по-богато дори и от това на версията на Panamera S с V8. Адаптивното PASM окачване например се предлага серийно за модела, както и иновативният дисплей от Cayenne S Hybrid.

Продажбите на Panamera S Hybrid ще стартират през юни 2011 г., като цената за Германия с включен ДДС е 106 185 евро.

Коментари

trex
Лудница!!!

comments powered by Disqus