Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera: Take That and Party

14.02.2009 09:08
Туит

Компанията от Щутгарт-Цуфенхаузен разкри подробности за двигателите и нивата на обзавеждане на четвъртата си моделна линия.

Panamera S извлича 400 к. с. от куплиран с 6-степенна трансмисия 4,8-литров V8. Опционално се предлага и 7-степенна директна предавателна кутия PDK. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,4 секунди, а върховата скорост възлиза на 283 км/ч. При Panamera 4S скоростната кутия с два съединителя е серийна.

4,8-литровият мотор намира приложение и във версията Panamera Turbo. Заради двойното си принудително пълнене тук той вече генерира 500 "коня". По данни на Porsche класическият спринт трае не по-малко от 4,2 секунди, а максималната му скорост възлиза на 303 км/ч. Серийна за всички варианти старт-стоп система се опитва да потисне жаждата на нескромните V8-агрегати.

Интериорът на четиривратото купе, в който са разположени четири седалки с интегрирани подглавници, е типично спортен. Централната конзола, "излегнала" се по дължината на целия салон, напомня за ексклузивния Carrera GT.

Коментари
comments powered by Disqus