Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche подготвя нов боксерен двигател

20.01.2011 11:47
Туит

Porsche работи по нов четирицилиндров мотор, който да използва в бъдещия мини роудстър, Boxster, Cayman и евентуално в 911.

„В момента подготвяме четирицилиндров боксерен двигател”, коментира за Autocar ръководителят на развойния отдел на компанията Волфганг Дюрхаймер, допълвайки че основното му предназначение е за Boxster и Cayman. По-любопитно в случая обаче е признанието му, че той „може да бъде монтиран и на 911 при необходимост. Засега смятаме, що се отнася до 911, че моделът ще остане с шестцилиндровия вариант, но бъдещето открива нови възможности.”

Със сигурност подобен като архитектура мотор ще намери място и под капака на бъдещия мини роудстър, за чиято поява се говори още от есента на миналата година. А защо ръководството от Цюфенхаузен не се е спряло върху някой от готовите агрегати на VW Group, говорят цифрите. Според Autocar обемът на двигателя ще бъде 2,5 литра, а максималната му мощност ще достига до 360 к.с. във варианта с принудително пълнене.

Коментари
comments powered by Disqus