Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche развива двигател с три турбокомпресора

30.01.2012 14:05
Туит

Porsche работи по система за принудително пълнене с три турбокомпресора, която да повиши допълнително мощността на 3,8-литровия боксер и да съдейства за по-ниските нива на вредни емисии в моделната гама от Цюфенхаузен.

Туинтурбо системата, с която в момента са оборудвани моделите на Porsche, ще бъде заменена с такава, която използва три компресора по подобие на решението, приложено при трилитровия дизелов мотор на BMW за M550d xDrive, X6 xDrive50d и X5 xDrive50d. В момента инженерният екип, отговорен за развойната й дейност, е на финалната фаза от проекта.

На този етап няма официална информация за архитектурата на новата система за принудително пълнене, но според скиците, подадени в съответните патентни ведомства, 3,8-литровият шестцилиндров боксер ще получи един малък турбокомпресор, който да компенсира турбодупката в ниските обороти и два големи, подобни на настоящите Borg Warner. Ползите ще са не само по отношение на динамиката – повече мощност и еластичност на мотора при различни обороти, но и в областта на вредните емисии и средния разход.

Според първоначалната информация новият 911 Turbo ще е първият модел на компанията, който ще разчита на тройния турбокомпресор. Максималната мощност при него ще достига 525 к.с., колкото в момента има Turbo S от 2011 г. 

Коментари
comments powered by Disqus