Търсят 100 специалисти по информационни технологии, 50 дигитални експерти и стажанти
Porsche ще увеличи броя на работните места в производството на първия си изцяло електрически спортен автомобил до1400 от предварително предвидените 1000 служители.
Близо 1200 от новите позиции ще бъдат разкрити в централата на марката в Цуфенхаузен, близо до Щутгарт, Германия, каза автомобилният производител в изявление вчера.
Междувременно Porsche търси да наеме около 100 специалисти по информационни технологии, 50 дигитални експерти и голям брой стажанти, които да се включат в разработването на технологии, които ще се конкурират с взаимно свързаните автомобили на Google и Apple.
Шефът по човешките ресурси на Porsche – Андреас Хафнер заяви пред журналисти вчера, че в момента се води "война за таланти".
Porsche строи нов бояджийски цех и нова поточна линия в Цуфенхаузен за електрическия Mission Е, който трябва да влезе в серийно производство през 2020 г. като пряк конкурент на Tesla Model S.
Porsche представи концепта Mission E с 600 конски сили на автомобилното изложение през септември във Франкфурт. Автомобилът с четири врати ускорява от 0 до 100 км/ч (62 мили/ч) в рамките на 3,5 секунди, като по този показател изпреварва 911 с ускорение от 4,2 секунди, за да достигне тази скорост. Mission E ще бъде разработен така че да разполага с автономен пробег от 500 км (310 мили) без допълнително зареждане.
Porsche удвои своята работна сила до 26 200 души сега от 2010 г. насам, за да се справи с бума в търсенето на кросоувърите Cayenne и Macan. Текучеството на персонала е сведенодо само 0,6%.
Porsche инвестира близо 1 милиард евро (1,1 млрд. долара) в производството на Mission Е, крайъгълен камък на големите усилия компанията-майка Volkswagen Group, която час по-скоро трябва да се справи с дизеловия скандал с вредните емисии.