Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Последен опит за компромис

18.06.2009 13:03
Туит

След серия от срещи, непрестанна размяна на писма, множество коментари от страна на медиите и прочие Асоциацията на отборите във Формула 1 и ФИА са на път да постигнат компромисно решение относно правилника за сезон 2010. Какво ни очаква догодина в световния шампионат?

На първо място – Анекс 5 към спортния правилник вероятно ще отпадне. Той дава карт бланш на ФИА да прави каквито и да е било промени без съгласието на отборите, а FOTA категорично се противопостави на подобна схема. На второ – лимитираният бюджет за 2010 г. ще бъде фиксиран на 100 милиона евро, а за 2011 г. - на 45 милиона евро. Независима финансова компания ще следи за стриктното спазване на горната граница.

Какви ще бъдат промените в техническия правилник? Регламентът относно подвижните крила ще бъде същия като през 2009, двойното предаване няма да е позволено, чохлите за предварителното подгряване на гумите остават, а двигателите отново ще бъдат ограничени на 18 000 оборота. Cosworth обаче ще може да ползва своя агрегат от 2006 г. без лимит върху оборотите. Ресурсът на една скоростна кутия отново трябва да е минимум четири състезания. Остава и забраната за тестове по време на сезона.

FOTA има срок до петък да се съгласи с предложените от ФИА компромисни решения, ако иска нейните осем отбора да продължат да се състезават във Формула 1. Заявките на Ferrari, Renault, BMW, Toyota, Red Bull, McLaren Mercedes, Toro Rosso и Brawn GP ще се считат за безусловни, ако те приемат офертата на Мозли. Force India и Williams са сигурни за догодина. Същото се отнася и за трите нови отбора – Campos, Manor и US F1.

Коментари
comments powered by Disqus