Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Последни зимни изпитания на новото поколение Jaguar XF

23.02.2015 10:00
Туит

Базовият двигател е заимстваният двулитров четирицилиндров на XJ

Британската компания Jaguar ще стартира през 2015 с най-ново поколение Jaguar XF. Сега моделът е на последния си тест драйв в Северна Европа, където нашият ловец на прототипи успя ексклузивно да заснеме интериора.

Jaguar XF е базиран на нова алуминиева платформа

Jaguar XF се предлага в Германия като наследник на S Type от 2008, през 2011 британците премоделираха модела от горния сегмент на средния клас и година по-късно - комби версията Sportbrake, като опция със задвижване на четирите колела.

2015 е годината на новото поколение, което е изградено върху модулната iQ алуминиева платформа, собствено производство. Тази платформа беше показана за пръв път със студията Jaguar C-X17 на IAA 2013 и беше използвана в Jaguar SUV и в разширената версия на новия Jaguar XF.

Четирицилиндров за базов двигател


Уловеният сега прототип за пръв път не носи старата каросерия XF под задвижващия отсек, шасито и другите нови компоненти са тествани, сега се тества новата одежда на каросерията. Пропорциите са същите, както на сегашния модел, разбира се, следата изглежда малко по-широка. И двата накрайника на изпускателната система са вградени централно в задната престилка. Визуално, новият Jaguar XF е ориентиран към стайлинга на Jaguar XE.


В сравнение със сегашния модел интериорът изглежда модифициран. Арматурното табло се извива елегантно от страната на шофьора към тази на пътника до него. В средата се открояват тесни въздушни отвори, сред които се простира голям екран. Както и преди, така и сега широката централна конзола разделя седящите отпред. Шофьорът управлява посредством трилъчев волан и следи уредите на ревизирания кокпит, които са разположени в дълбоки туби.

Базовият двигател е заимстваният двулитров четирицилиндров на XJ. Разбира се, на борда отново ще има шестцилиндрови бензинови и дизелови, както и потентните версии на V8. Всички агрегати ще бъдат куплирани с добре познатата осемстепенна автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела и комби версията се смятат за задължителни при Jaguar XF 2015.

Коментари
comments powered by Disqus