Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Потвърдиха възраждането на микробуса VW кемпер

09.09.2015 11:11
Туит
Потвърдиха възраждането на микробуса VW кемпер

Шефът на компанията заяви завръщането на класическия модел като изцяло електрически автомобил

Volkswagen планира да разкрие обновена версия на своята концепция на  кемпер Microbus на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас през януари догодина, заяви официално шефът на компанията Мартин Винтеркорн, като потвърди завръщането на култовия микробус в моделната гама на германския производител.

Запознати твърдят, че прототипът на микробуса е почти готов за серийно производство и ще се произвежда в завода на Volkswagen в Пуебла, Мексико от 2017 г. Актуализираната концепция ще представи новоразработена система с електрическо задвижване наред с други съвременни технологии.

Микробусът с нулеви вредни емисии ще използва най-новото поколение на литиево-йонните батерии на Volkswagen Group, които вече се прилагат в Audi R8 E-Tron и в обновената концепция Audi E-Tron Quattro. Предвижда се автономният пробег да бъде в обхвата на 400-500 км в зависимост от начина  на шофиране. В плановете са включени и версии на микробуса с конвенционални четирицилиндрови бензинови и дизелови турбо агрегати за производство Microbus, като високопоставени източници от Волфсбург го описват като по-малък вариант на най-новия Multivan.

Плановете  на Volkswagen за възраждане на микробуса са част от по-широка маркентигова стратегия на производителя, насочена към значително укрепване на позициите на марката на пазара в САЩ. Другите нови модели, които се обсъждат в момента , са бъдещи пикапи с различни комбинации на кабината, които да станат пряк конкурент на Ford Ranger.

Говорейки по време на шоуто в Ню Йорк по-рано тази година, главният шеф VW по развитието Ханс-Якоб Нойсер разкри, че инженерите и дизайнерите на компанията работят върху нова концепция на кемпер с предно предаване , задвижван от малък електрически мотор, а батерията, разположена под пода на автомобила.

Нойсер заяви пред Autocar, че дизайнът на оригиналния VW микробус е "толкова емблематичен", че при всеки опит за разработване на нов модел би трябвало да има поне три "много важни" дизайнерски елемента: "Първо, широка, солидна D-колона, второ, тромав дизайн на централната зона, и трето, в предната част надвесът да е много малък. Разстоянието от А-колоната до предния край на микробуса трябва да бъде много къс".

Ключът към постигането на уникалния дизайн на предната част е фактът, че електрическият мотор ще позволи много по-къса линия на капака в сравнение с конвенционалните бензинови двигатели. Това, от своя страна, ще позволи на А-колоните да бъдат поставени много по-напред, отколкото в конвенционалните MPV.

Коментари
comments powered by Disqus