Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Появиха се първите снимки на новата Mazda2 в мрежата

17.07.2014 11:16
Туит
Появиха се първите снимки на новата Mazda2 в мрежата

Под капака на модела ще бъде монтиран 1,5-литров турбодизел

В интернет публикуваха първите фотографии на новото поколение на компактния хечбек Mazda2. На снимките моделът е представен без камуфлаж. Официалната презентация  трябва да се състои тази есен на салона в Париж.

Отвън автомобилът прилича на новите Mazda3 и Mazda6. Прототип на колата е концептът Hazumi. Очаква се, че благодарение на съществено олекотената платформа хечбекът като цяло ще тежи 900 килограма. За сравнение, актуалното поколение на модела е със 135 кг по-тежко. Цената на новия модел все още е неизвестна.

Що се отнася до интериора, мнозинството от елементите за управление на Mazda2 ще бъдат сменени с поставения под предното стъкло сензорен монитор на мултимедийната система, както и джойстик за управление между предните седалки. В по-скъпите нива на оборудване в центъра ще бъде поставен тахометър. По отношение на дизайна, кормилото с три спици практически не се отличава от предишната версия.

Под капака на Mazda2 ще бъде монтиран 1,5-литров турбодизел, покриващ нормите на екологичния стандарт Евро 6. Двигателят е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия. Показателят на вредните емисии на CO2 не надвишава 90 г/км.

Коментари
comments powered by Disqus