Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

PPI Razor GTR: Остър като бръснач

10.05.2009 13:55
Туит

Немските тунинг специалисти от PPI са готови за производството на спортния Razor GTR, който е базиран на Audi R8.

На изложението Top Marques Monaco 2009 PPI представи серийния Razor GTR, който е последовател на дебютиралия през миналата година на автосалона в Есен PPI R8 Razor.

Спортистът разполага с 580 к. с. при 7400 об./мин и 600 Нм максимален въртящ момент. Теглото е намалено с цели 250 кг. спрямо това на предшественика и възлиза на 1580 кг. В резултат ускорението от 0 до 100 км/ч се изпълнява само за 3,7 секунди, а максималната скорост достига 332 км/ч. Всички тези промени са следствие от активната работа в аеродинамичния тунел, както и от множество тестове на писта. Създаването на най-добрият баланс между тегло и мощност, без това да понижава динамиката, е било приоритет на инженерите.

Повишената мощност на Razor GTR се дължи главно на монтирания допълнително механичен компресор, който работи в перфектна хармония със стоманената високодинамична изпускателна система. Почти всичко останало от суперспортната кола е направено от карбон с цел максимално намаляване на теглото. Отпред Razor GTR е получил по-големи въздухозаборници и отдушник на капака за по-добро охлаждане на спирачките. Нови са страничните прагове и автоматичният спойлер отзад.

Джантите са MAG9 Carbon Fiber, ултралеки алуминиеви, „обути” с високодинамични гуми Michelin Pilot Sport 2, като предните са с диаметър 19 цола, а задните – 20. За екстремно спиране работят 6-цилиндрови спирачни апарати, решени в оранжево. Окачването е спортно и специално конструирано от инженерите на PPI, които дори са добавили система за хидравлично повдигане. Това позволява при нужда клиренса да нарасне с цели 45 мм, което е ценен плюс в градски условия.

От PPI не са пропуснали да модифицират и интериора. Кожата е подменена със специална Onyx Nubuck и оранжеви акценти. Голяма част от компонентите във вътрешността също са изработени от карбон.

Коментари
comments powered by Disqus