Тази сутрин моделът беше представен за първи път у нас в столичния хотел Hyatt Regency
Дългоочакваният нов флагман на BMW се качва на конвейера през последното тримесечие на тази година, а началото на продажбите в Европа и у нас е насрочено за последните месеци на годината. След официалната си премиера пред тесен кръг представители на медиите през април, на 23 юни елитният автомобил беше показан на специално събитие с бутиков характер в столичния хотел Hyatt Regency.
От BMW определят новата Серия 7 като нова дефиниция на луксозния клас и дори като произведение на изкуството - според баварците течението в дизайна, чието начало поставя този модел, се нарича Forwardism. Не само революционно новата стилистика, но и цялостното впечатление от луксозната лимузина създава редица асоциации с производителя на едни от най-луксозните автомобили в света - Rolls-Royce, който също е част от концерна BMW Group. В създадения с изключително внимание към всеки детайл са използвани най-качествени и благородни материали, а комфортът е почти неземен. За задвижването клиентите ще имат избор от изцяло електрически вариант, два plug-in хибрида, както и модификации с модерни бензинови и дизелови турбодвигатели.