Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха маршрута на Дакар 2011

29.04.2010 14:34
Туит

Организаторите на рали „Дакар“ представиха тази сутрин маршута на 33-ото издание на надпреварата, което ще се проведе от 1 до 16 януари 2011 година. Домакини за трета поредна година ще бъдат Аржентина и Чили.

Акцентите в 33-ия „Дакар“ са добре познати от последните две издания на най-популярния рали рейд – дюните на Фиамбала, пустинята Атака и зашеметяващото спускане към Икике. През 2011 г. обаче екипажите ще имат възможност да посетят и пет нови аржентински провинции, да се доближат до границата с Боливия, след което да поемат към Арика, където Чили граничи с Перу.

Промени има не само в маршрута, но и в правилата. Всички професионални пилоти вече ще бъдат длъжни да карат 450-кубикови мотори, а не 650-кубиковите с рестриктор като през тази година. Същевременно организаторите от A.S.O. ще направят нов опит да изравнят представянето на дизеловите и бензиновите прототипи. Бензиновите вече ще имат възможност да използват шестстепенни трансмисии, докато дизелите са ограничени като преди на петстепенни.

Системата за навигация също ще бъде коригирана. Досега точките за позициониране (WPM) бяха активни, при положение че екипажът се намира на минимум 3 километра до всяка една от тях. През 2011 г. обаче разстоянието е намалено на 400 метра. Промяната цели екипажите да следят по-прецизно пътната книга и да не се осланят толкова на GPS навигацията.

Организаторите от A.S.O. са подели и серия инициативи за намаляване на вредните емисии CO2 като част от подготовката за „Дакар 2011“.

Коментари
comments powered by Disqus