Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха новия Honda VFR800X Crossrunner 2015

12.09.2014 10:03
Туит

Сърцето на машината остава двигателят VTEC с ъгъл между цилиндрите 90° V4 DOHC, с 16 клапана

 Honda Motor Europe представи новия мотоциклет за 2015 г. VFR800X Crossrunner. Чрез множеството си иновации той ще потвърди позициите си на луксозен приключенски спортен турър. Crossrunner вече е с ревизиран 800-кубиков V4 двигател с повече мощност и въртящ момент в средния и горния диапазон на оборотите, по различно ускорение, по-дълъг ход на окачването, а също нови колела и спирачки. Освен това системите на Honda - Selectable Torque Control (HSTC), ABS, LED светлини, самоизключващи се мигачи и отопляеми ръкохватки на кормилото са добавени като стандарт.

Първият Crossrunner излезе на пазара през 2011 г., оборудван с уникалния двигател на Honda 800 куб. см V4. За 2015 г. VFR800X Crossrunner изважда напред в концепцията си изключително спортно поведение, както и ревизирана, по-агресивна позиция на каране. Сърцето на машината остава двигателят VTEC с ъгъл между цилиндрите 90° V4 DOHC, с 16 клапана. Той има перфектен въртящ момент в ниския и среден оборотен диапазон с мощност 78 кВт при 10 250 об/мин.

Двойната алуминиева рама, разполага с преработени по-леки подрама и нов алуминиев шарнир - още един елемент, характерен за VFR. Окачването е с по-дълъг ход – 25 мм за телескопичната вилка и 28 мм за задния амортисьор. ABS-ът е стандарт, а предното 17-инчово колело е от лят алуминий с двоен 310 мм диск и радиално монтирани 4-бутални апарати.

Гумите са спортен размер - 120 отпред и 150 отзад с оптимални офроуд характеристики.
Сега ездачът има на разположение и система за контрол на въртящия момент, която е монтирана и на Crosstourer. HSTC (Honda Selectable Torque Control) предлага две нива на контрол, плюс изключен. Системата усеща непосредствената загуба на сцепление на задното колело, като безпроблемно намалява въртящия момент, за да се даде възможност гумата да „захапе” настилката.

Crossrunner е истински VFR, предназначен за забавна езда със стил, комфорт и практичност. Седалката вече е регулируема с две възможности за височината и загряващи се на 5 степени ръкохватки, което вече е част от стандартното оборудване на Honda. Освен това индикаторите за завой (мигачите) се изключват сами, което също е стандарт. Новото пълно LED-осветление дава цялостен завършек на премиум оборудването на  мотоциклета.

Коментари
comments powered by Disqus