Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха обновеното купе Honda Accord за САЩ

11.08.2015 10:19
Туит

Японците дадоха на купето по-спортен и агресивен вид за разлика от седана

Обновяването на фамилията на Honda Accord за американския пазар завърши. Към представения през юли тази година актуализиран седан се присъединява купето. Разбира се, промените на модела с две врати са почти козметични: променена е радиаторната решетка, доработени са броните, LED светлините и фаровете за мъгла, разширена е гамата от джанти и екстериорни цветове.

Японците дадоха на по- спортен и агресивен вид, отколкото седана, поради което радиаторната решетка и броните са по-различни: те имат повече клетки и са по-големи.

Сега притежаваме обновено купе, което се отличава от седана. Но предният алуминиев капак остава прерогатив за модела с четири врати. Топ версиите на Accord – седан и купе, са налични с 19-инчови джанти.

От Honda твърдят, че фейслифтът не се ограничава единствено с това, което виждаме отвън. Благодарение на допълнителни усилватели е повишена сигурността на каросерията, появяват се по-ефективни амортисьори, увеличен е диаметърът на спирачните дискове отпред, пренастроен е електрическият сервоусилвател на волана. Що се отнася до двигателите и трансмисиите, като цяло при Accord не са настъпили промени: на разположение са четирицилиндровият с работен обем 2,4  литра (185 к.с.), работи с шестстепенна механична кутия или вариатор или шестцилиндровият 3,5- литров мотор  (278 к.с. ), който е куплиран с шестстепенна автоматичната трансмисия.

Седалката на водача има осем настройки и може да бъдат запаметени. Задните седалки на кухето, за разлика от седана, не се отопляват и не се сгъват в съотношение 60:40.

В салона на купето е монтиран нов мултимедиен комплекс със седеминчов сензорен екран, поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, камера за обратно виждане и цифрово радио. Системата HondaLink обаче няма възможност да се интегрира със смартфон. За безопасността на автомобила се грижи системата за подпомагане Honda Sensing, която е в състояние да предотврати сблъсък с пешеходец на пътното платно. За версиите с автоматични трансмисии е достъпно дистанционно стартиране на двигателя.

Известно е, че през тази година японската компания Honda прекрати европейските продажби на седана Accord. Концернът взе това решение  поради ниското търсене на модела . Не е изключено в страните, където и по-рано имаше високо търсене на модела, да бъде доставяна американската версия на Accord.

Коментари
comments powered by Disqus