Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представят концепта Toyota C-HR на салона в Париж

16.09.2014 13:43
Туит

Каросерия с високо окачване и необичаен дизайн на кърмата

Toyota публикува първото тийзър изображение на концепта Toyota C-HR. Моделът ще дебютира на автомобилния салон в Париж.

Компактният модел на Crossover студията показва в профил каросерия с високо окачване и необичаен дизайн на кърмата. Вижда се спойлер на покрива и мащабна графика на задните светлини. Задното стъкло е екстремно плоско. Освен че концептът Toyota C-HR се задвижва от хибриден агрегат, друго не се знае.

В действителност, Toyota C-HR хвърля светлина на Toyota Auris Cross, чийто прототип на серийната версия беше засечен на пистата Нюрбургринг. Моделът може би ще бъде на пазара през 2016.

Коментари
comments powered by Disqus