Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Предстои първият фейслифт на BMW Серия 3

21.07.2014 11:33
Туит

Шестото поколение на модела е на пазара от 2012 година

Шестото поколение на BMW Серия 3 е на пазара от 2012, средата на продуктовия цикъл е подходящо време за промени на бестселъра. Разбира се, обновяването на BMW Серия 3 серия няма да се ограничи само с промяна на визията.

Фейслифтът на BMW Серия 3 - само с минимален ретуш

Напълно обратното, моделите с работните обозначения F30, F31 и F34 са получили лека модифицирана предна част. Дори и фаровете са малко ретуширани, вероятно интериорът има нов дизайн и нова опция за тапицерия.

Когато новото BMW  Серия  3 стъпи на пазара през 2015, то най-важните промени ще бъдат под капака. Така „тройката” ще бъде с 1,5-литров трицилиндров, базов двигател, който генерира 136 к.с..

Новият двулитров четирицилиндров е от „двойката” Active Tourer

Освен агрегата с работното обозначение B38, в употреба влиза и нов 2,0-литров четирицилиндров (B48). Той се базира също така на модулен двигател от 0,5 литра с директно впръскване и турбокомпресор, както и променлив разпределителен вал и управление на клапаните. Двулитровият мотор генерира 193 конски сили. Освен това BMW Серия 3 ще получи и плъгин хибридна задвижваща система. По отношение на дизеловите двигатели, обновеният модел се очаква да бъде с добре познатия самозапалващ двигател, съответно леко променен.

Коментари
comments powered by Disqus