Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Преговорите във FOTA продължават

04.02.2009 13:06
Туит

Асоциацията на отборите във Формула 1 продължава действията си по ограничаване на разходите в спорта и подобряване качеството на състезанията.

На последната си среща този вторник FOTA потвърди първоначалната идея независимите тимове да получават целия силов тракт на максимално ниски цени през 2010 година и напред. Производителите, които са членове на асоциацията, гарантират свободна доставка на двигатели на стойност от 5 милиона евро за сезон и на скоростни кутии за 1,5 милиона евро.

При тази оферта е много вероятно независимите отбори да не се възползват от стандартните мотори на Cosworth, за които ФИА натиска, но според FOTA всеки тим ще решава абсолютно самостоятелно коя опция да избере.

Обсъждана е била възможността през 2010 година да влезе в сила забраната за презареждане по време на състезание, както и концепцията за въвеждане на стандартна телеметрия. Отборите са коментирали възможността през годината фабриките им да бъдат затворени за минимум две седмици и да се въведат нови рестрикции по отношение използването на аеродинамичните тунели.

От FOTA са обсъждали и предварителните резултати от пазарните проучвания върху интереса на аудиторията и желаните промени. Все още няма окончателни изводи от изследването, но отборите са получили първоначалната статистика, за да преценят какви евентуални промени могат да бъдат направени с цел подобряване качеството на състезанията.

Не е ясно дали са коментирани спорът между Асоциацията на Гран при пилотите и ФИА относно повишаването на таксите за суперлиценза, както и евентуалната идея за въвеждане на допълнителни тестове.

Коментари
comments powered by Disqus