Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Премиера на Lincoln Continental на изложението в Детройт

14.01.2016 11:02
Туит

Новият луксозен седан е оборудван с трилитров V6 с 400 к.с.

Lincoln, марката на Ford, представи на автомобилното изложение в Детройт 2016 нов луксозен седан. От есента Continental ще се конкурира с Audi A6, BMW Серия 5 и новия Mercedes E-класа. Ние вече заехме местата си.
Новият Lincoln Continental е оборудван с трилитров V6 с 400 к.с.

С това, марката отново пуска на пазара легендарния модел, който от 2002 год. липсваше в продуктовото портфолио. Освен американския пазар целта на Lincoln е да атакува богати и заможни клиенти в Китай.

Янките мислят, че им липсва може би V8. Те разчитат на битурбо V6, който изцежда 400 к.с. от 3- литров обем и изпраща 542 Нм към коляновия вал. Мощността на двигателя се предава към четирите колела и разполага със система Dynamic Torque Vectoring. Шофьорът може да избира между три режима на шофиране (нормален, комфорт и спорт). Освен това някои технически асистенти помагат на водача при управлението.

Вариантите с 3,5- и 2,7-литрови V6 атмосферни агрегати и предно задвижване ще намалят себестойността в САЩ до по-малко от 50 000 долара.

Специална дръжки на вратите, шпионки

На борда има система за поддържане лентата на движение, адаптивен круиз контрол със Stop&Go функция и асистент за аварийна спиране, 360- градусово наблюдение, благодарение на 4 камери и нова информационно-развлекателна система Sync-3. Кулминацията на лимузината си остават скобите на дръжките на вратите,  които са пренесени от студията в серията. Дръжките Mini се подават съвсем леко от металната лента под прозореца и в тях се помещават сензори за идентифициране, които отварят вратата. Когато говорим за идентифициране, веднага след като Lincoln Continental засече появата на водача, той ще включи предните и задни LED светлини и ще освети интериора. Освен това вратите могат да бъдат отключени с кодов номер, който може да бъде зададен в интегрираните сензорни полета на В колоната.

Панорамният покрив осигурява изобилие от светлина. Водача и пътника ги дели широка централна конзола. Отопляемите и вентилирани луксозни седалки могат електрически да се регулират и клиентът може да избира между три нива на оборудване - Chalet, Thoroughbred и Rhapsody, които предлагат различни кожени, алуминиеви и дървени комбинации.

Представеният на изложението автомобил е нещо като рапсодия в синьо - монохромният интериор впечатлява и изглежда доста подреден. Детайли, като бутоните на мултифункционалния волан, не правят по-силно впечатление, както на обичайните германски конкуренти с премиум модели. Консервативното оформление на каросерията осигурява добра визия.

Прозорците и купето са добре шумоизолирани. Интериорът на новия Lincoln Continental радва водача с класическия си трилъчев волан и кожения салон с хромирани елементи. Централният скоростомер, оборотомерът и големият екран в средата на арматурното табло постоянно подават текуща информация. Като цяло, Lincoln Continental е пълна противоположност на настоящата тенденция относно обслужващите елементи с големи разкошни бутони. Но въпреки това, инженерите на Lincoln са помислили за интеграцията с Apple- и Android-телефони, трябва да има и приложение за смартфон, който ще поеме функцията по отключването.

Новият Lincoln Continental ще стъпи на пазара в САЩ вероятно в края на 2016, като модел на 2017. Цената на Continental с V6 турбо и задвижване на всички колела ще се движи от порядъка на 60 000 долара.

Коментари
comments powered by Disqus