Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Престижно място за една емблематична френска марка

30.09.2007 19:09
Туит

С откриването на C42, разположена на авеню Шанз-Елизе, Citroеn придава нов живот на едно място с богата история. В сърцето на Париж, на едно от най-посещаваните туристически места в света, марката създаде модерен и престижен магазин по свой образ, плод на амбициозен архитектурен проект …

Осемдесет години след епохата на Андре Ситроен, марката възвръща предишната жизненост на митичния си магазин, същинска феерия от стъкло, с фасада, която гордо носи двата шеврона по цялата си височина. Дело на Манюел Готран, изключителната архитектура свидетелства за иновационен и креативен дух, който винаги е предопределял съдбата на марката с двата шеврона.

Място за обмяна на опит

Като представя автомобилите, технологичните постижения и опита на марката, тази изключителна сграда, израз на ценностите и духа на Citroеn разкрива оставилата дълбоки следи във френското културно развитие история на една широко отворена към света марка, социалното й развитие, дейността й… Днес, повече от всякога Citroеn се стреми да демонстрира нов модерен поглед към автомобила и стремеж към постоянно обновление.

Да влезеш в C42 означава да откриеш света на Citroën в червено и бяло.В това архитектурно бижу, посетителят открива живота и същността на марката, показани по поразителен начин чрез декор, който се изменя в ритъма на сезоните.

Оригинално представяне

C42 представя света на автомобилите по забележителен начин: върху колона от автомобили, същинска скулптура, издигаща се в центъра на сградата и състояща се от осем въртящи се платформи, разположени една над друга с огледала над всяка от тях.

Посетителят, посрещнат от един от последните концептуални автомобили на Citroеn, изложен на партера, бързо е увлечен от вертикалния мизансцен, характерен за C42, който го приканва да направи едно оригинално пътешествие във времето и пространството, придвижвайки се отгоре надолу.

Панорамен асансьор отвежда посетителя от окъпания в светлина атриум до последния етаж, под стъкления купол, откъдето се разкрива удивителна гледка към френската столица: Айфеловата кула, купола на Гран Пале, кулата Монпарнас, площад Конкорд, Шанз-Елизе, видяни така, както никога досега.

Като слиза етаж след етаж по стълбището около колоната с автомобили, посетителят постепенно открива предлаганата в момента експозиция, от най-старите модели до най-новите. Той има възможността да използва свързаните с всеки автомобил педагогически пособия с touch screen дисплей и да се доближи максимално до някои от моделите.

На  подземния етаж, в присъствието на втори концептуален модел, посетителят се потапя още по-дълбоко в света на Citroеn посредством показваните там филми, посветени на тематиката на експозицията и на различните нови събития, свързани с марката.

В края на пътешествието си, той излиза на партера в магазинче, обзаведено с дизайнерски мебели на архитекта. Предназначено за продажбата на артикули, свързани с C42, това магазинче предлага уникални предмети, символ на иновативния и естетически дух, властващ в сградата, спомени от престоя на посетителите на гости на Citroën.

Сезонни експозиции

Концепцията на C42 е изградена около понятието сезон: тематични експозиции със съответните декори и аудио-визуални ефекти се представят на точно определени периоди от време. По този начин посетителят има възможността да се запознае с осем автомобила и с всичко свързано с тях в ритъма на така създадените сезони.

Коментари
comments powered by Disqus