От Renault са категорични, че слабото представяне на Red Bull в Австралия не е единствено следствие на проблемите със задвижващата система и че екипът на Кристиан Хорнър има още много работа по шасито, за да стане то конкурентно на това на Mercedes.
Медийната престрелка между Renault и Red Bull вече продължава втора седмица, като разкритията около колаборацията между двете компании продължават да са все така интересни. В последния си коментар около ситуацията управителният директор на Renault Sport F1 Сирил Абитебул заяви, че автомобилът на Red Bull изостава като развитие и че не всички проблеми на тима са следствие на слабата задвижваща система.
"Трябва да работим заедно, за да разберем къде се коренят проблемите - както по отношение на двигателя, така и по отношение на шасито", категоричен е Абитебул в последното си интервю за френското издание Auto Hebdo.
"Нашите данни сочат, че изоставането на Red Bull спрямо Mercedes е следствие на проблемите с управляемостта на задвижващата система, на по-ниската максимална мощност на двигателя и на по-слабото шаси."
Според Абитебул ситуацията в Малайзия този уикенд ще се промени значително и Red Bull ще направи съществена крачка напред.
"Бяхме много агресивни при развитието на двигателя и резултатът от промените ще се види ясно в Малайзия. Особено след като имахме възможност да направим съответните уточнения по задвижващата система на база данните от Австралия. Работата продължава, но сега сме на съвсем различен етап спрямо Мелбърн."
Гран при на Малайзия стартира този петък в 04:00 българско време с първата свободна тренировка.