Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

През 2014 г. Smart Fortwo ще има трето поколение

13.06.2014 13:36
Туит

Поръчките могат да бъдат направени още през лятото

Новото поколение на Smart Fortwo ще бъде на пазара през 2014. На изложението IAA четириместната студия Fourjoy хвърли светлина на предстоящия дизайнерски проект. Последните прототипи в момента са на тест драйв.
Smart Fortwo си остава верен и в третото поколение на концепцията със задно разположен двигател/задно задвижване и Tridion-клетка. За техническа база на новия Smart Fortwo служи платформа, която е плод на сътрудничеството Renault/Nissan и е с работното наименование JC1. Малката и компактна платформа служи за база на всички бъдещи модели Mercedes/Smart и Renault/Nissan. При което JC1 дори може да подкрепи концепцията с преден двигател.

Сега вече е ясно, че по-широкият с 10 см в сравнение със сегашния двуместен модел Smart Fortwo, в никакъв случай не бива да се страхува от конкуренция от Франция. Шансовете за еквивалент при Renault/Nissan са минимални. Вместо това, те изпратиха новия TCe трицилиндров бензинов двигател за Хамбах, където двуместният модел ще бъде произвеждан. Четириместният автомобил обаче ще се произвежда в словенския завод на Renault в Ново Место.

Трицилиндровият мотор е атмосферен с мощност от около 65 к.с. и като турбо съответно с 85 и 105 к.с. Той се куплира с нова 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител на Getrag, обаче основната версия има на борда 5-степенна трансмисия.

Новият Smart Fortwo с осъвременен интериор

Визуално новият Smart Fortwo е ориентиран спрямо студията Fourjoy от IAA. Тя показа една еволюция на известния вече дизайн с тесни надвеси, огромни врати и стегната задна част. Вътре ще има по-ниско и по-силно извито арматурно табло. Като цяло микроавтомобилът е станал по-съвременен, въпреки че продължават да се използват типичните бутони.
Новият Smart ще може да се поръча през лятото на 2014, а доставките ще са през ноември. Новият Smart Fortwo първоначално ще бъде само като купе, като паралелно ще продължи да се предлага старата версия на кабриолета. Дори и старият Smart с електрическото задвижване ще продължава да се кара до 2016.


Коментари
comments powered by Disqus