Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

През февруари BMW възвръща позициите си по продажби

14.03.2016 14:26
Туит
През февруари BMW възвръща позициите си по продажби

Mercedes-Benz е най-продаваната луксозна марка в света след първите два месеца на 2016

Mercedes-Benz е най-продаваната луксозна марка в света след първите два месеца на годината, въпреки че лидерът за миналата година BMW започна да възвръща позициите си още през февруари.

Продажбите на марката BMW в световен мащаб през миналия месец нараснаха с 9,1% до 143 419 единици, докато новите регистрации на Mercedes се увеличиха с11 % до 133 752. Третият в класирането Audi продаде 126 500 автомобила и ръст от 3,3%.

Вече повече от два месеца продажбите на марката BMW отбелязват скок от 8,3% до 277 304 единици. Но компанията като изостава по този показател от марката Mercedes, чиито двумесечни доставки се увеличиха с 16% до 284 566 автомобила. Audi отбелязва най-бавен темп на растеж сред трите немски премиум марки с двумесечно увеличение на продажбите с 3,6 на сто до 269 650 броя.

BMW обяви официално, че продажбите на концерна BMW, включително автомобилите Mini и Rolls-Royce, са се увеличили със 7,9% до 163 965 автомобила през февруари.

Шефът по продажбите на BMW Иън Робъртсън заяви, , че на някои пазари духат добри ветрове в платната на компанията, а на други - срещуположни. "Ние продължаваме да бъдем оптимисти, че ръстът ще продължи със  стабилни продажби с напредването на годината", каза той.

BMW очаква нов тласък на продажбите с лансирането на новия SUV - X1, както и първата пълна година на продажбите на новото поколение на седана Серия 7.

Дитер Цече, главен изпълнителен директор на Mercedes от състава на концерна Daimler, обеща марката да стане глобален лидер сред премиум производителите по годишни продажби до 2020 г. Mercedes се въползва от разширяващата си гама на компактните модели и отбелязва раздвижване на бизнеса си в Китай.

През миналата година BMW запази титлата на най-голям луксозен автомобилен производител в света, след като продажбите на марката достигнаха 1 910 000 автомобила, или ръст от 5,2% спрямо предходната година и за 11-и пореден път, след като през 2005 отне палмата на първенството от Mercedes през 2005.


Коментари
comments powered by Disqus