Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проблем със спирачките при Prius

05.02.2010 09:46
Туит

Проблемите за Toyota продължават да валят един след друг. След като компанията обяви сервизна акция за 2,3 милиона свои продукти в Северна Америка и за 1,8 в Европа заради некоректно функциониране на педала на газта, японският производител призна, че има неточности и в работата на спирачната система при Prius.

Toyota е получила приблизително 180 оплаквания от свои клиенти за некоректно функциониране на спирачките. Симптомите се проявяват при движение върху неравна повърхност и създават усещането за моментен срив в система.

От компанията обясниха, че причината за това е нестандартното решение, което хибридът Prius използва – комбинация от хидравлична спирачна система и електронно-контролирана (на практика регенеративния режим). Сривът се проявява именно при превключването от една към друга, като проблемът се решава сравнително лесно чрез препрограмиране на софтуера.

Некоректното функциониране на спирачната система датира от 2007 г., но е отстранено при новите модели. На този етап не е ясно дали ще има сервизна акция и за Prius.

Toyota прогнозира близо 2 милиарда загуби заради проблема с педала на газта (1,1 милиарда за сервизната дейност и между 770 и 880 милиона заради евентуалния спад на продажбите). Акциите на компанията паднаха с 22% след 21 януари, когато бе оповестена новината. Японците обявиха 1,7 милиарда печалба за последната четвърт на миналата година, но данните за първата на тази вероятно ще са катастрофални.

Коментари
comments powered by Disqus