Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проблемът с педала на газта при Toyota няма нищо общо с електрониката

09.02.2011 14:14
Туит
Проблемът с педала на газта при Toyota няма нищо общо с електрониката

Транспортното министерство на САЩ съобщи, че причината за проблемите с автомобилите на Toyota през миналата година е единствено механична и няма основания да се смята, че японците са направили пропуск и в софтуера на своите засегнати модели.

Пролетта на миналата година бе белязана от огромния скандал с някои от моделите на Toyota, които се оказаха опасни заради дефект в педала на газта. Японската компания бе принудена да извика всички засегнати автомобили в сервизите си (над 4 милиона), а Транспортното министерство на САЩ наложи глоба от 16,4 милиона заради ненавременното оповестяване на проблема в своите модели.

Впоследствие Агенцията по безопасността към Транспортното министерство на САЩ (NHTSA) и дори NASA бяха ангажирани в разследване, което да установи дали наистина става въпрос единствено за проблем с фрикционните механизми на педала за газта или са налице и други фактори, които водят до опасността от инцидент.

В крайна сметка десетмесечното проучване завърши в полза на Toyota и то гласи, че „няма причина от електронно естество, която да води до непреднамереното ускорение при автомобилите на Toyota”. В резултат акциите на най-големия автомобилен производител се покачиха с 5,2% на Токийската борса в сряда и с над 4 процента на Уолстрийт през нощта.

От NHTSA обаче обявиха, че във връзка с този случай се обсъждат нови мерки за евентуално повишаване на сигурността при автомобилите.

Коментари
comments powered by Disqus