Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проблеми за Ferrari F60

19.01.2009 16:59
Туит

При конструирането на новия болид инженерите от Ferrari са интерпретирали некоректно правилника в областта на накрайниците на изпускателната система.

В началото на миналата седмица F60 стана първият официално представен болид от новата генерация. Освен с типичните за сезон 2009 корекции в аеродинамиката, автомобилът на Скудерията предизвика интерес с изнесените навън накрайници на изпускателната система. При останалите нови машини – тези на Renault, Williams, McLaren и Toyota, те са интегрирани почти изцяло в корпуса. С оглед на забраната за монтиране на допълнителни аеродинамични компоненти по тялото на болида, подобен подход може да се интерпретира като несъответен на правилника.

Преработването на този елемент при F60 не би трябвало да представлява проблем за Скудерията. Много е възможно обаче именно той да е причината Ferrari да отмени първоначално планираните тестове в Портимао тази седмица и да избере „Муджело“ като алтернатива, тъй като италианската писта е по-близо до базата на отбора в Маранело. Официалният довод за промяната е лошото време в Португалия.

Коментари
comments powered by Disqus