Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проблемите в USF1 се задълбочават

24.02.2010 11:49
Туит
Проблемите в USF1 се задълбочават

Само главният изпълнителен директор на YouTube Чад Хърли може да спаси „затъналия“ USF1, а не ръководителите на проекта Кен Андерсън и Питър Уиндзър, коментира неназован източник от отбора пред британското издание Autosport.

През последния месец слуховете, че USF1 няма да участва във Формула 1 нараснаха лавинообразно, а в края на миналата седмица тим-шефът Кен Андерсън потвърди, че преговаря с ФИА отборът да се включи в шампионата едва за петия кръг. Причините за това са комплексни – отказът на някои от спонсорите, късното начало на проекта, липсата на достатъчно персонал, признава неназован служител на USF1, който обаче е уверен, че Чад Хърли няма да остави целия екип в калта.

„Ние сме на мнение, че Хърли и Парис Мълинс (съветник на Хърли) са най-заинтересовани от всички и нямат намерение да ни изоставят, въпреки че в медиите се заговори, че той (Хърли) е поел към Campos“, обяснява източникът на Autosport. „Много неща се изговориха напоследък за USF1, но всички пропускат, че повече от 60 човека страдат заради това вече два месеца. Всички от нас са напуснали предишните си работи, много сменихме и държавата заради отворилата се възможност.“

„Въпреки цялата бъркотия обаче екипът ни е много сплотен и изцяло отдаден на проекта. Някои от най-важните кадри напуснаха заради неяснотата дали ще ни платят навреме. Не съм виждал обаче подобна преданост от останалите. САЩ може да има свой отбор във Формула 1, дори мисля, че това няма да е особено трудно, като гледам екипа.“

Хърли е разбрал за сериозните затруднения на USF1 в началото на тази година, когато е посетил базата в Шарлот, допълва източникът. Същевременно става ясно, че персоналът е нает с твърдото обещание, че отборът има осигурен бюджет минимум за три години, което се е различавало драстично от истината. Развойната дейност по новия автомобил се е движила с твърде бавни темпове и малкото останали спонсори също са започнали да спират плащанията си.

„На специално организираната среща между служителите и Уиндзър и Андерсън, Уиндзър попита „Кой от вас мисли, че няма да сме готови за старта в Бахрейн?“. Този въпрос беше по-скоро риторичен, но всички в залата вдигнаха своите ръце. Беше очевидно шокиран“, допълва още служителят на USF1.

Междувременно финансовата група Locstein, която бе един от спонсорите на USF1, обяви официално, че се оттегля от проекта, а мениджърът на Хосе Mария Лопес потвърди, че неговият пилот и Чад Хърли вече преговарят с Campos.

Коментари
comments powered by Disqus