Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продължават дебатите около старите двигатели

15.10.2015 10:35
Туит
Продължават дебатите около старите двигатели

ФИА публикува техническия правилник за сезон 2016, който гласи, че производителите не могат да предоставят две различни спецификации на задвижващата си система. По всяка вероятност обаче тази точка в регулациите ще бъде коригирана.

Точка 23.5 в обновения правилник гласи, че "по време на състезанията за периода от 2016 до 2020 г. в световния шампионат могат да се използват единствено задвижващи системи, идентични на задвижващите системи, хомологирани от ФИА според Приложение 4". Това на практика означава, че идеята за ограничаване на разходите посредством продажба на двигатели от предходния сезон на значително по-ниска цена няма как да бъде реализирана.

В правилника обаче има оставена вратичка, която позволява промяната. "Спортните регулации са публикувани на 30 септември 2015 г. и могат да бъдат променяни след тази дата единствено при единодушното съгласие на всички участници, регистрирани в световния шампионат за 2016 г., но с изключение на корекциите, наложени от ФИА в сферата на безопасността, които влизат в сила без предупреждение или отлагане", се казва в официалния документ.

На следващата си среща Комисията към Формула 1 ще обсъжда именно възможността производителите да предоставят два типа задвижващи системи, като старата генерация ще бъде на значително по-ниска цена. Ако бъде постигнат консенсус, предложението ще бъде депозирано на срещата на Световния съвет по моторни спортове през декември. Това ще отвори пътя на Toro Rosso към сделката с Ferrari, която предполага, че през следващия сезон отборът от Фаенца ще използва настоящите задвижващи системи на Скудерията.

Коментари
comments powered by Disqus