Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на BMW Group над два милиона през 2014 г.

10.12.2014 14:03
Туит
Продажбите на BMW Group над два милиона през 2014 г.

BMW отчете рекордни продажби през ноември, а новите регистрации на Mini бележат нов връх

BMW Group очаква да премине два милиона продажби в световен мащаб от всички марки през 2014 г. след рекордните резултати през ноември.

BMW отчете увеличение на продажбите си в световен мащаб със 7,6%  спрямо същия период през 2013 г., когато концернът беше най-продаван производител на луксозни автомобили в света. Групата продаде 1,96 млн. превозни средства през 2013 г. в сравнение с 1,58 млн.на Audi и 1,46 млн. на Mercedes. И Audi, и Mercedes не са оповестили до момента най-новите данни за продажбите си за 2014 г., въпреки че и двете марки се радват на рекорден ръст през изминалите месеци.

По-специално, Иън Робъртсън, член на Борда на директорите на BMW AG, отговарящ за продажбите и маркетинга, приветства високия ръст на продажбите из целия свят и подчерта: „САЩ остава стабилен пазар, Азия е в смесено положение, но има силни положителни признаци, Европа е в процес на развитие, макар и да тръгва от по-ниска база. Има предизвикателни области, като Русия, но като цяло виждаме повече плюсове от рисковете, и смятаме, че тази тенденция ще продължи и през 2015 г.”

 BMW, Mini и Rolls-Royce - трите марки заедно, са продали 188 342 коли през ноември при 174 992 продадени автомобила през същия месец на миналата година. За отбелязване е, че продажбите на Mini са се увеличили с 16,7%, до 29 018 единици.

Увеличаването на продажбите на Mini в най-голяма степен се дължат на популярността на хечбека с три врати, което е с 26,3 % повече, отколкото през 2013 г., но лансирането на новата версия с пет врати също допринася за нарастване на новите регистрации. Продажбите на двата модела са съответно 24 873 и 4033 броя.
По-голямата част от продажбите на BMW Group идва от основната марка BMW с наскоро стартиралата Серия 2 Active Tourer и новата Серия 4. От старта на модела преди два месеца BMW е продал 6 918 автомобила Серия 2 Active Tourer, докато от Серия 4 са продадени 104 910 единици с каросерии купе и кабриолет.
 
Другите нови модели, електрическият  i3 и хибридният i8, регистрират силен старт в продажбите си, на хечбека i3 се падат 13 849 продажби от началото на годината. А от модела i8 са продадени 1129 екземпляра, тъй като той бе лансиран през това лято.

При основните модели, като Серия 3 и Серия 5, се наблюдава по-скромно повишение на продажбите.  Те бележат ръст от съответно 2,8% и 2,5 % през годината.

„ През ноември ръстът на продажбите продължава да върви нагоре, както и през останалата част на годината”, подчерта Робъртсън. „Нашите нови модели са много добре направени и тръгват много силно на пазара, докато основните ни модели записват постоянно нарастване на продажбите си. Сега можем да бъдем уверени, че ще бъде постиганата целта ни да продадем на над два милиона автомобила до края на годината, което е нов рекорд за BMW Group”.

За отбелязване е,  че във Великобритания бе регистриран най-висок ръст в европейските продажби.
Увеличението на продажбите в Китай върви бавно, макар и от около 15% спрямо същия период на миналата година годината, след рекордния пик от около 25%. Робъртсън посочи, че очаква китайският ръст да се „нормализира” на ниво под 10% през следващата година, след като BMW приключи своята експанзия в най-големите градове и започне да продава и в по-малките населени места в страната.

Коментари
comments powered by Disqus