Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на BMW през август скочиха с 6%

11.09.2014 13:41
Туит
Продажбите на BMW през август скочиха с 6%

Ръстът се дължи основно на силното търсене в Китай и САЩ

Компанията BMWGroup оповести, че продажбите на основната си марка са нараснали с 6% през август до 126 152 единици благодарение на силното търсене в Китай и САЩ.

През осемте месеца на годината доставките на марката BMW са скочили с 9,5% до 1,15 милиона коли, се казва още в изявлението, което помага на марката да запази своята преднина в продажбите на луксозни автомобили в световен мащаб.

Второто място е за Audi. Тази седмица от компанията съобщиха, че продажбите за осемте месеца са нараснали с 10,5% до 1,13 милиона регистрации, докато третият - Mercedes-Benz, обяви, че е продал 1,09 милиона автомобила и ванове от началото на годината, което е ръст от 11%.

Общият обем на продажбите на BMW Group, който включва марките Mini и Rolls-Royce, е скочил с 4,5% през август до 145 902 автомобила и със 7% до 1,33 милиона през първите осем месеца, заявиха от BMW.

"Въпреки че външни фактори продължават да влияят на някои пазари, в трите основни региона продажбите се развиват много добре и вярваме, че ще постигнем нашата цел да прескочим бариерата от  2 милиона автомобила през 2014 г., каза шефът по продажбите  на BMW - Иън Робъртсън.

В Китай продажбите на групата са скочили с 20% през първите осем месеца до 298 752, докато  продажбите в САЩ са нараснали с 5%  за същия период, или общо 245 974 единици. В Европа обемът на продажбите  е увеличен 3% до 563 246 през август.
Продажбите на Mini през миналия месец бележат спад с 6 %  до 19 504.

Audi и Mercedes се борят да оглавят световната класация на продажбите на луксозни автомобили  и да изпреварят BMW до края на десетилетието. Миналата година  BMW продаде 1 660 000 автомобила, следван от Audi с 1 580 000 и Mercedes с 1,46 милиона продадени автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus