Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Ford нарастват

31.08.2009 14:27
Туит
Продажбите на Ford нарастват

Ford възстановява смените в завода в Канзас сити, Мичиган, за да посрещне търсенето на икономичните Escape и F-150.

Ford Motor Company обяви днес въвеждането на трета смяна в заводите си в Диърборн и Канзас сити, за да посрещне голямото търсене на Ford F-150 и Escape.

През август Ford очаква да обяви първото си месечно увеличение на продажбите от октомври 2006 г. за F-серията, както и месец с рекордени продажби на Escape.

„Дори след спирането на правителствената програма за изкупуване на стари автомобили, очакваме търсенето на нашите икономични, висококачествени нови продукти да остане високо,” коментира Кен Чубай, вицепрезидент в отдел "Маркетинг и продажби" към Ford. “Имахме солидни продажби през юли и очакваме дори още по-силен август. Правим възможното, за да посрещнем търсенето на продуктите ни, като увеличаваме производството.”

"За да посрещнем търсенето, смяната на производствената линия в Диърборн ще се изрази в допълнителна продукция от приблизително 10 000 броя пикапи F-150 тази година и пълно работно време за 2 800 служители, които от април работят по схемата „2 седмици работа, 1 седмица почивка”. Промените в Диърборн ще се усетят в края на септември."

Въвеждането на допълнителна трета смяна в поточната линия за SUV в завода в Канзас сити в съчетание с предварително обявеното увеличаване на работното време, което започна в началото на този месец, ще доведе до приблизително 2 400 допълнителни броя Escape и Mariner към края на октомври. Нивата на заетост в завода в Канзас сити остават непроменени, тъй като при производството на пикапи се преминава на режим на работа от 2 смени на една. Промените там започват ефективно от средата на октомври.

„Продължаваме да работим съвместно със Сдружението на автомобилните работници, за да намерим решение за по-ефективната им работа и по-конкурентното ни представяне,” сподели Джо Хинрикс, вицепрезидент в "Глобално производство и условия на труд". „Промените, които правим в тези 2 завода, ще изпълнят и двете цели, помагайки на Ford да посреща търсенето на автомобили от клиентите.”

Ford Escape и Escape Hybrid, най-икономичният автомобил в света, постави рекорд по продажби през юли в размер на 20 241 броя, третото най-добро месечно представяне от премиерата му през 2000 г. Делът на Escape в сегмента е 16% през юли 2009 г., с ръст от 2.3 пункта в сравнение със същия период през 2008 г.

В същото време пикапите от F-серията, най-продаваните пикапи за 32 последователни години, обявиха най-добрите продажби в САЩ за 2009 г. със своите 36 327 броя и 34.4% дял – 1.3 пункта ръст спрямо предходната година. Пикапите от F-серията са лидер в продажбите в Канада за последните 3 месеца.

„Клиентите забелязват обновената линия на Ford и познават най-високото в класа качество, икономичността и технологиите,” коментира Марк Фийлдс, президент на Ford-Америка. „Всъщност, проучванията сочат положителна тенденция сред клиентите с благоприятно мнение за Ford и продуктите ни. Когато клиентите решат да изберат Ford, Licoln или Mercury, ние трябва да сме готови за тях.”

Ключовите факти през юли:

  • Продажбите на Ford Fusion възлизат на 17 610 броя, рекорд през юли и 66% покачване в сравнение с предходната година. Продажбите на Mercury Milan са се увеличили с 60%. Модификациите на Fusion и Milan от 2010 г. и техните хибридни варианти са най-икономичните седани в средния сегмент на САЩ.

  • Продажбите на Ford Focus възлизат на 21 830 бройки, с 44% ръст спрямо една година по-рано. Focus е сред най-икономичните компактни автомобили в Америка.

  • Продажбите на Ford Ranger възлизат на 7 695 броя, с 65% ръст спрямо 2008 г. Ranger е най-икономичният компактен пикап в САЩ.

  • Продажбите на Ford Flex възлизат на 3 631 броя, с 65% ръст в сравнение с предходната година. Ford Flex е сред най-икономичните кросоувъри в САЩ.

  • Хибридните автомобили на Ford (Fusion, Milan, Escape и Mariner) постигнаха общ резултат от 5 353 броя, рекорд за който и да е месец и с ръст от 323% спрямо миналата година.

Още нови продукти са на път. Първите нови седани Ford Taurus, модел 2010 г., бяха доставени в края на юли, както и първите Transit Connect.

Това лято Ford представи за първи път новата си EcoBoost технология за моделите Taurus SHO, Lincoln MKS, Ford Flex и изцяло новия кросоувър Lincoln MKT. EcoBoost осигурява икономичността на 6-цилиндров двигател с динамиката на V8.

Коментари
comments powered by Disqus