Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на GM спадат с 11,4%

29.10.2008 22:27
Туит

Американската автомобилна компания оповести, че продажбите й в световен мащаб за третото тримесечие на годината са се понижили с 11,4% заради слабото търсене в Северна Америка и нарастващото икономическо напрежение в Европа.

За първите девет месеца на годината продажбите на разположената в Детройт компания са намалели с 5,8% поради несигурната икономическа обстановка на източноевропейските и американските пазари.

Хора от ръководното тяло на GM споделиха по време на специална пресконференция, че спадналото доверие сред потребителите, оказва най-негативно влияние върху  продажбите в САЩ.

Японският конкурент Toyota Motor Corp. решително бие GM по отношение на продажбите в световен мащаб през през първото полугодие на годината.

Най-голям удар върху продажбите на GM оказа резкия спад в търсенето на  пикапи и на SUV модели.

GM и Toyota водиха борба за лидерската позиция сред автомобилните  производители и през 2007 г., като американците се озоваха с едни гърди напред (ако се броят и продажбите в Китай).

Коментари
comments powered by Disqus