Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на нови автомобили в Европа вървят нагоре

18.03.2015 09:54
Туит
Продажбите на нови автомобили в Европа вървят нагоре

Глобален спад в цените на горивата и дилърски отстъпки насърчават покупките на Volkswagen, BMW и Renault

Ускореният растеж на продажбите на нови автомобили в Европа е признак за засилване на икономическата експанзия в региона, глобален спад в цените на горивата и дилърски отстъпки насърчават покупките на Volkswagen, BMW и Renault.

Новите регистрации на пазарите на ЕС и ЕАСТ скочиха със 7% в сравнение година по-рано до повече от 958 100 превозни средства, съобщи днес официално браншовата асоциация АСЕА.
Двумесечните доставки нараснаха с 6,6% до малко под 1,99 милиона коли, при ръст от 6,2% през януари.

Анализаторите смятат, че растежът може да е сигнал за по-силно възстановяване на европейските продажби на автомобили от предвиденото 2-процентно увеличение през цялата година.

„Началото на годината очевидно е над очакванията и дава увереност, че прогнозите за растеж на пазара биха могли да изглеждат консервативни”, каза Саша Гомел, анализатор в Commerzbank във Франкфурт. "Общите икономически перспективи са надеждни, а политиката на лихвения процент на ЕЦБ прави рефинансирането евтино и насърчава покупките на автомобили”.

Юрген Пепер, анализатор от Bankhaus Metzler във Франкфурт, каза: "Растежът на пазара е по-бърз от очакваното и може да продължи да нараства до 5% през тази година. По-доброто потребителско доверие, необходимостта от смяна на старите превозни средства, подобряване на икономическото развитие подпомагат продажбите на нови автомобили”.

Продажбите на групата на Volkswagen, най-големия производител на автомобили в Европа, скочиха с 11% през миналия месец, нарастване от 23 % на испанската марка Seat, което се дължи основно на представянето на обновения компактен Leon, и скок с 13% на основната марка VW , където междувременно моделът от средния клас Passat спечели отличието „Автомобил на годината 2015” по време на автомобилното изложение в Женева в началото на март. А продажбите на Skoda отидоха нагоре с 8%.

Отстъпките от германските дилъри бяха разширени през февруари с цел понижаване на цените и предлагане на нови онлайн услуги, сочи проучване на Центъра за автомобилни изследвания в Университета в Дуисбург-Есен. Моделите на VW Group, като Volkswagen Golf, Seat Leon и Skoda Rapid са на по-ниски цени с цели 30% , предложение от интернет търговци, пишат анализаторите Фердинанд Дуденхофер и Карстен Нойбергер в своето проучване.

PSA / Peugeot-Citroen, вторият най-голям автомобилен производител в Европа, регистрира покачване на продажбите с 1% , като ръстът от 4,1% на марката Peugeot компенсира ниските продажби на Citroen.
Продажбите Renault Group скочиха с  9,8 %, предимно благодарение на продажбите на марката Renault, които скочиха с 14%, подпомогнати от търсенето на кросоувъра Captur, а регистрациите на своята дъщерна марка Dacia паднаха с 0,5% през същия период.

Продажбите на Fiat Chrysler Automobiles се увеличиха с 11% , марката Fiat бележи ръст от 5,1% , а продажбите на Jeep се утроиха, подпомогнати от новия компактен кросоувър Renegade.
Продажбите на Opel и роднинската марка Vauxhall нараснаха с 6%.

Продажбите на Ford се повишиха с 6,8%.

Сред азиатските марки Nissan бележи най-силен ръст с 27%. Продажбите на групата Toyota нараснаха със 7,1%. Новите регистрации на Hyundai запазват старите нива, докато дъщерната марка Kia отбелязва нарастване от 6%.

Европейските продажби на групата BMW  нараснаха с 16%, като най-големият производител на луксозни автомобили в света спечели нови клиенти с компактния миниван Серия 2 Active Tourer и обновената гама кросоувъри и моделите на Mini.

Регистрациите на Daimler в региона скочиха с 14%, подпомогнати от новите версии на Smart и Mercedes-Benz C-класа седан и комби.

Испанската програма

Продажбите на автомобили в Европа нараснаха за 18 поредните месеца с ръст на всички основни пазари през февруари.

Най-силният ръст е в Испания е 26%, където правителствена програма насърчава търговските такси на стари автомобили за скрап.
Продажбите в Италия скочиха с 13% , 12% във Великобритания, 36-и пореден месец с ръст на продажбите от 6,6% отбелязва Германия, най-голямата икономика в Европа, и увеличение от 4,5% във Франция.
Браншовата асоциация ACEA прогнозира, че регистрациите на нови коли тази година ще нараснат с 2% до около 13 милиона превозни средства при ръст от 5,7% през 2014 г..

Компанията Evercore ISI обяви вчера, че очаква продажбите на нови автомобили да се увеличат с 3,5%.

Коментари
comments powered by Disqus