Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Opel в Европа скочиха с около 8%

08.04.2016 13:41
Туит

Марката премина бариерата от 300 000 нови автомобила през първото тримесечие

Успешен старт на новата година за Opel: Марката продаде около 303 000 автомобила в Европа през първото тримесечие – увеличение с почти 24 000 автомобила или с 8% в сравнение със същия период на 2015 г. За първи път през последните пет години Opel прескочи бариерата от 300 000 продажби на нови автомобили благодарение на успеха на протичащата моделна офанзива. Марката с мълния в логото показа по-силно развитие от това на целия европейски пазар, чийто ръст бе с 5% от януари до март. По този начин пазарният дял на Opel е с около 0,2 процентни пункта по-висок и достигна 6%. Компанията регистрира най-доброто по продажби и пазарен дял първо тримесечие през последните пет години.

Германия, Испания, Франция и Белгия са първите примери за възходящия тренд на Opel. През първото тримесечие продажбите нараснаха на 17 пазара, а пазарният дял – на 15 пазара. Особено удовлетворяващо е положението в Испания, където Opel зае най-високата позиция по продажби на леки автомобили през Q1. Нещо повече, Opel е най-бързо растящата марка сред първите 5 в Белгия (+11 процента).  Също така пазарният дял на Opel в Холандия нарасна с почти една четвърт до 7,4%.

Новият Opel Astra има голяма отговорност за успеха на автомобилния производител от Рюселсхайм в последно време. От варианта с пет врати на европейския “Автомобил на годината 2016” бяха продадени 37 000 екземпляра през първото тримесечие, което представлява увеличение с около 40% в сравнение с продажбите на предшественика миналата година. Opel вече получи около 150 000 поръчки за новата Astra от цяла Европа, дори преди комби вариантът Astra Sports Tourer да бъде представен в дилърствата на марката. Astra Sports Tourer ще празнува германската си пазарна премиера тази събота на 9 април. Германия традиционно е добър пазар за комби автомобили.

“Добър статрт на годината. Клиентите в цяла Европа наистина харесват нашата млада и привлекателна моделна гама с акцент в момента върху новата Astra и Astra Sports Tourer. Mokka X ще предизвика нов подем по-късно тази година. Ние сме на правилния път към значителното повишаване на продажбите през 2016 г,” заяви Петер Кристиян Кюсперт, вицепрезидент по продажбите и следпродажбеното обслужване на Opel Group.


Коментари
comments powered by Disqus