Следвайки силните продажби в Германия през последните седем месеца, продажбите на Opel са във възход и в цяла Европа.
C общо 104 531 регистрации на нови леки автомобили, Opel увеличи пазарния си дял в Европа до 7,2 процента през юли 2009 г. (за сравнение през юли 2008 г. е бил 6,45 процента). За периода януари - юли 2009 г. пазарният дял на Opel е 7,03 процента, което поставя марката на стабилното трето място по регистрации в Европа.
Особено голям ръст Opel отчете във Франция където пазарният дял на марката през юли 2009 г. нарасна с 41,5 процента в сравнение с юли 2008 г. (целият пазар е нараснал с 3.1 процента). На най-големи продажби във Франция се радват моделите Meriva и Corsa. Регистрациите на Opel в Испания нараснаха с 0,8 процента през юли 2009 г., което е значително постижение на фона на целия автомобилен пазар там, който е намалял с 10,3 процента. В Белгия ръстът на Opel е 12,4 процента през юли докато целият пазар е намалял с 8,7 процента. Германия остава най-успешният пазар за Opel с ръст на марката от 51,5 процента през юли срещу 29,5-процентен ръст на целия пазар.
Новата Insignia играе най-важната роля за успеха на Opel с получените за нея около 140 000 поръчки в Европа: марката стана категоричен лидер в средния сегмент седани през първата половина на 2009 година.
OPC
Prosto za cenata im nqma po-dobri avtomobili ta dobri i nqkoi po skapi firmi nqmat mqsto za sravnenie!!!OPEL VELIKI???
Коко
Освен това извадиха в най-подходящия момент нови модели от малките класове - точно когато правителствата задействаха програмите за насърчаване на купувачите
AMD
Напълно логично им се качват продажбите след като имат едно от най-добрите съотношения цена качество.