Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Opel във възход в цяла Европа

11.08.2009 13:59 3
3
2571855919
Туит
Продажбите на Opel във възход в цяла Европа

Следвайки силните продажби в Германия през последните седем месеца, продажбите на Opel са във възход и в цяла Европа.

C общо 104 531 регистрации на нови леки автомобили, Opel увеличи пазарния си дял в Европа до 7,2 процента през юли 2009 г. (за сравнение през юли 2008 г. е бил 6,45 процента). За периода януари - юли 2009 г. пазарният дял на Opel е 7,03 процента, което поставя марката на стабилното трето място по регистрации в Европа.

Особено голям ръст Opel отчете във Франция където пазарният дял на марката през юли 2009 г. нарасна с 41,5 процента в сравнение с юли 2008 г. (целият пазар е нараснал с 3.1 процента). На най-големи продажби във Франция се радват моделите Meriva и Corsa. Регистрациите на Opel в Испания нараснаха с 0,8 процента през юли 2009 г., което е значително постижение на фона на целия автомобилен пазар там, който е намалял с 10,3 процента. В Белгия ръстът на Opel е 12,4 процента през юли докато целият пазар е намалял с 8,7 процента. Германия остава най-успешният пазар за Opel с ръст на марката от 51,5 процента през юли срещу 29,5-процентен ръст на целия пазар.

Новата Insignia играе най-важната роля за успеха на Opel с получените за нея около 140 000 поръчки в Европа: марката стана категоричен лидер в средния сегмент седани през първата половина на 2009 година.

Коментари

OPC
Prosto za cenata im nqma po-dobri avtomobili ta dobri i nqkoi po skapi firmi nqmat mqsto za sravnenie!!!OPEL VELIKI???

Коко
Освен това извадиха в най-подходящия момент нови модели от малките класове - точно когато правителствата задействаха програмите за насърчаване на купувачите

AMD
Напълно логично им се качват продажбите след като имат едно от най-добрите съотношения цена качество.

comments powered by Disqus