Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Renault-Nissan бележат лек спад през 2008 г.

04.02.2009 14:44
Туит

Френско-японският автомобилен производител регистрира леко понижение от 1,1% (6 090 304 автомобила) на продажбите в световен мащаб през 2008 г., съобщи френският икономически всекидневник Les Echos. От Renault са продали 2 382 230 автомобила, а от Nissan - 3 708 074.

“Aлиансът Renault-Nissan заема 9,4% от световния пазар, регистрирайки повишение от 0,3% в сравнение  с 2007 г.”, отбелязват самите производители. „Въпреки наблюдаваните спадове на повечето от основните пазари Nissan завърши 2008 г. с 0,9% покачване на продажбите в световен мащаб благодарение на пускането в ход на 8 нови модела”.

Nissan отбеляза спад на продажбите в Япония (-5,9%) и САЩ (-10,9%), но и покачване в Европа (5,5%) и в Китай (19,1%). От своя страна Renault регистрира спад в продажбите от 4,1% в световен мащаб, но увеличи своето пазарно участие до 3,6%.

Продажбите на френската компания са спаднали значително в Западна Европа (-7,9%) и в Япония (-8,9%), докато ръстът в други региони като Южна Америка (4,1%) ,Средния Изток и Африка (108,2%), е значителен.

Коментари
comments powered by Disqus