Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Volvo в САЩ и Китай скочиха с 12%

05.04.2016 15:48
Туит
Продажбите на Volvo в САЩ и Китай скочиха с 12%

Флагманският кросоувър XC90 продължава да бъде много популярен на ключовите пазари

Глобалните продажби на Volvo нараснаха с 12%  през март благодарение на високото търсене на кросоувъри на ключовите пазари в САЩ и Китай.

Продажбите през миналия месец се увеличиха, за да достигнат 52 279 автомобила, се казва днес в официално съобщение на Volvo. Това спомогна  доставките за първото тримесечие да нараснат с 12% до 120 591 единици.

Продажбите на автомобилния производител вървят нагоре в продължение на 10 последователни месеца.

Volvo отчете силен растеж на всички на основни пазари. Доставките в САЩ са се увеличили с 16%, стимулирани от търсенето на флагманския кросоувър XC90 SUV, докато скокът в Китай от 14% се дължи основно на  продажбите на моделите Volvo XC60 и S60L местно производство.

Новите регистрации на марката в Западна Европа отбелязват ръст от 14%, докато продажбите на собствения си пазар в Швеция нарастват с 11%.

Автомобилният производител, собственост на китайската Zhejiang Geely Holding, иска да увеличи глобалните си продажби до 800 000 единици през 2020 г. Volvo продаде рекордните 503 127 коли в световен мащаб през 2015 г.

Коментари
comments powered by Disqus