Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на VW скачат с една четвърт

16.04.2010 15:17
Туит
Продажбите на VW скачат с една четвърт

Компанията бележи рекорден ръст в Китай и Югоизточна Азия.

Продажбите на Volkswagen са нараснали със завидните 24.6 на сто в световен мащаб през първото тримесечие на годината, съобщиха от компанията. За периода януари-март германците са продали общо 1.73 милиона автомобила (при едва 1.39 млн. за същия период на миналата година). Ръстът е чувствително над средния за автомобилната индустрия – 19.4 на сто.

"Глобалният пазар на леки автомобили дава ясни признаци на съживяване", коментира Кристиян Клингер, член на борда на VW. "Благодарение на нашите новаторски и екологични модели ние се възползваме много добре от тази тенденция. Въпреки това обаче очакваме годината да е тежка".

Най-сериозен ръст компанията бележи на китайския пазар (61 на сто) и в Югоизточна Азия и Тихоокеанския регион (59 на сто). В САЩ продажбите са се повишили с 37 процента, а в Бразилия – с осем.

Коментари
comments powered by Disqus