Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Prodrive: На кръстопът

10.10.2007 14:10
Туит
Prodrive: На кръстопът

Prodrive няма да преговаря с McLaren или друг отбор преди Апелативният съд да разгледа случая с участието на тима във Формула 1 през 2008 година. Това може да провали амбициите на Дейвид Ричардс и компания за място на стартовата решетка през идния сезон.

Prodrive, който спечели правото да бъде 12-ия отбор във Формула 1 през 2008 година, преговаря с McLaren за доставка на шасита. Плановете на компанията обаче са пред провал, тъй като клиентските отбори вероятно няма да бъдат разрешени и през идния сезон. Поради тази причина след две седмици Апелативният съд на ФИА ще заседава по случая.

На практика всички проблеми за Дейвид Ричардс идват от невъзможността на отборите във Формула 1, ФИА и ръководството на Формула 1 да стигнат до споразумение относно новото споразумение „Конкорд“, което трябва да влезе в сила през 2008 година. Това означава, че старата версия ще бъде преподписана, а в нея изрично се споменава, че всеки отбор трябва сам да произвежда шасито, с което се състезава.

Вчера в пресата се появи информация, че McLaren прекратява преговорите с Prodrive. Според autosport изпълнителният директор Мартин Уитмарш е информирал своя персонал, че на този етап сделката пропада. В отговор екипът на Дейвид Ричардс заяви, че преговорите със Сребърните стрели могат да бъдат подновени, ако Апелативният съд вземе решение, което е в полза на Prodrive. Появиха се и първите коментари, че времето, което остава до началото на сезон 2008, е прекалено малко за цялостната подготовка на нов отбор.

„Преговорите между Prodrive и McLaren не са се провали, напротив“, декларират подчинените на Дейвид Ричардс. „Prodrive и McLaren постигнаха споразумение относно организацията на „12-ия отбор“, който ще се появи на стартовата решетка в Австралия догодина. И все пак, прекрачихме срока, който самите ние си поставихме, водени от желанието да разполагаме с един силен професионален тим в началото на следващия сезон. Закъснението бе предизвикано от факта, че ние ще участваме в шампионатите на Формула 1 като отбор, който не е конструктор.

Вярваме, че този проблем ще бъде решен в наша полза, но е необходимо спорните въпроси да бъдат прегледани и в дългосрочна перспектива. Тоест, да се прецизират правилата относно участието в шампионатите и приходите от ФОМ по начин, справедлив за всички участници във Формула 1. Докато няма яснота по случая е напълно безсмислено да наемаме персонала, нужен за изграждането на отбора и да осъществим необходимите инвестиции.

Prodrive ще направи всичко възможно да се включи във Формула 1. Надяваме се, че дебатът относно правото да се състезаваме, ще бъде изяснен на заседанието на Апелативния съд в края на този месец и че споразумението „Конкорд“ ще бъде подкрепено в близко бъдеще от всички 12 отбора, ФИА и ФОМ.

Междувременно ние ще проучим алтернативите, които имаме за сезон 2008“, се казва в официалното изявление на отбора.

Коментари
comments powered by Disqus