Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Prodrive представи новата Impreza N2010

18.01.2010 15:31
Туит

Prodrive представи новата рали версия на Subaru Impreza от група N. Най-съществената разлика спрямо предходния модел е 33-милиметровият рестриктор за турбото, който ФИА въведе през 2010 г., за да изравни потенциала на N4 с набиращите все по голяма сила Super 2000 автомобили.

Новият рестриктор (разликата спрямо миналогодишния е 1 мм), инжекторите с по-голям капацитет и препрограмираният блок позволяват на Impreza N2010 да генерира 20 допълнителни к.с. (N14 е стандартно малко над 300 к.с.). В окачването също има промени – амортисьорите на Ohlins имат по-голям ход, а всички тампони са подсилени.

„Промените по двигателя и в окачването ще направят N2010 много по-конкурентна“, коментира Граам Прю, мениджър продажби в Prodrive. „Impreza е на нивото на Super 2000 на макадам, но по-големият потенциал на двигателя ще помогне на N2010 да се противопостави успешно на S2000 и на асфалт, но на половин цена и при много по-ниски разноски по поддръжката.“

Базовата цена за N2010 е 120 000 паунда. За първи път Prodrive предлага и възможност автомобилът да бъде нает за две години с опция за купуването му след края на този период. В горепосочената програма влизат застраховка и периодичните ревизии.

Коментари
comments powered by Disqus