Решетката Diabolo изглежда още по-агресивна, фаровете залагат на Bi-LED-технология
Lexus GS вече дефилира на Пебъл Бийч с освежена визия и нов базов двигател. Двулитровият четирицилиндров турбо бензинов двигател с 245 к.с. вече се предлага и в Германия.
Визуалната корекция на Lexus GS за моделната 2016 е по-скоро маргинална. Радиаторната решетка Diabolo изглежда още по-агресивна и фаровете залагат на Bi-LED-технология. В задната част светлините също леко са модифицирани и престилката е с лек ретуш.
За моделната 2016 цветовата палитра на екстериора е обогатена, интериорът е ревизиран, многообразие цари и при системите за сигурност. Актуализиран е и дизайнът на олекотените 18- и 19- цолови джанти.
Двулитров турбо бензинов за Lexus GS
Разбира се, най-важното нововъведение се крие под капака на двигателя. Тук се намира новото универсално оръжие на Lexus - двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател, който се среща и в други серии. Той генерира 245 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм. Куплира се с осемстепенна автоматична скоростна кутия. Стандартният разход на гориво е 7,9 литра. С Lexus GS японците разширяват периметъра на GS. Европейският дебют на Lexus GS ще бъде на изложението IAA във Франкфурт.
Обновеният Lexus GS стъпва в Германия за моделната 2016, единствено като хибриден модел. Предлагат се също и GS 300h и GS 450h. GS 300h е комбинация от мощния 181 к.с. 2,5-литров четирицилиндров със 105 кВт електромотор, където сумарната мощност възлиза на 223 к.с., а стандартният разход е 4.4 литра. GS 450h залага на комбинацията на мощния 292 к.с. 3,5-литров V6 и 147 кВт електромотор. Тук, общата мощност възлиза на 345 к.с., а стандартната консумация – 5,9 литра. И в двата случая трансмисията е CVT. От средата на ноември 2016 в Германия е на разположение двулитров четирицилиндров турбо бензинов в комбинация с всички нива на оборудване.